11 September, 2010

Kuna ma käin nüüd balletikoolis kuus korda nädalas, jääb mul blogi täitmiseks väga vähe aega. See aeg, kui kodus olen, olen enamasti laip. Veelgi vähem jätkub mul jaksu blogi jaoks ideid välja mõelda, et millest üldse kirjutada. Proovisin ühe inimese pakutud teemadest midagi kirjutada, ei õnnestunud. Vaatasin MSNi logisid, kõigest, mis seal huvitav oli, oleks juba nagu kirjutatud. Samuti proovisin internetist otsida mingeid väitlusi või midagi muud sarnast, millest saaksin blogis edasi arutleda. Ka see ei töötanud...
Ühesõnaga, millest kirjutada? Ega kellelgi mu blogi lugejatest ideid pole?

3 comments:

Elina said...

eeeeeee.. elust?

:) said...

Subjektil on liialt lai ulatus... Räägiksid ehk täpsemalt? :]

Elina said...

misasi on subjekt? subject? teema vä?


mida sa mõtled - millega tegeled - kuidas väike poiss su kõrval 36s nina nokkis... väikesed asjad elus, mis naeratama panevad noh