02 July, 2011


Jälle teen ma seda, mis on vist osake mu loomusest.. Mõtlen välja suuri plaane sellest, mida kõike ma teen (õmblen kõiksugused kostüüme larpideks ja cosplay'ks, teen amv, proovin luua tantsu jne) ning lõpptulemusena... Kukun ma kokku enne, kui midagi korralikult tehagi jõuan ja kõik plaanid lendavad vastu taevast. Kokkuvõttes vedelen ma lõpuks voodis, suutmata midagi teha.
I.. just.. don't know what to do about it.

***


And as always, I'm too stuck in the past. I miss last year's autumn. I got along with few people much better than I do now.. Well, I really don't talk with them much nowadays.

***


Still up and down.

1 comment:

Elina said...

Minu meelest on see kõigi loomuses, et planeerimine tuleb ilgelt hästi välja ja tegude alustaminegi tundub ületamatu ja jube kerge on alla anda.

Eeeee, okei, ma ei tea, kas see sind kuidagi aidata võib, aga mind aitab see alati... või okei, aitab veel rohkem planeerida, aga siiski, annab mingit sisemist mojo'd. Raamat. Poest seda ei leia, aga see on Keskraamatukogus täitsa olemas ja... noh, kui ma maailma valitseks, siis ma teeks selle kohustuslikuks igale inimesele iga aasta lugeda vanuses 12-18. Sest see tõesti... noh... nii palju.

PS. Go up.