20 May, 2011

New beggining.. kind of.


Muutsin blogi addressi... Põhjuseid on mitu, kuid ma ei suuda neid vist sõnastada, vähemalt mitte siin ja praegu. Nüüd on igatahes lootust, et ehk ma ka kirjutan siia aegajalt (väga tihedalt pole seda küll mõtet oodata)
Hm, huvitav oleks teada, kes avastab uuesti tee selle blogini. ^^ Üsna lõbus oleks ka, kui see mitte kellelgi ei õnnestuks, ning kirjutaksin seda vaid endale.
Aga.. praegu pole mul jälle mõtteid, mida kirja panna... mingil põhjusel tulevad need pähe vaid siis, kui olen arvutist kaugel, selleks ajaks, kui lõpuks arvuti lahti teha saan, on mõtted kõik kadunud ja minu sisse on jäänud vaid neutraalsus, ei mingeid tundeid, mida kirja panna. Tundub, et mul läheb vaja mingit sorti tugevaid emotsioone, et blogisse kirjutada, muidu ei suuda... :]

No comments: